Współpracujemy ze wszystkimi Towarzystwami Ubezpieczeniowymi na zasadach napraw bezgotówkowych.

Proces likwidacji szkody:

  1. Po kolizji należy spisać oświadczenie/notatka policyjna
  2. Holowanie/dojazd do serwisu
  3. Zgłoszenie szkody do ubezpieczyciela sprawcy i podpisanie upoważnienia z serwisem
  4. Oględziny pojazdu przez rzeczoznawcę z T.U.
  5. Otrzymanie protokołu z oględzin, sprawdzenie stanu faktycznego (ewentualne oględziny dodatkowe)
  6. Napisanie kosztorysu przez serwis i wysłanie do akceptacji
  7. Po akceptacji kosztów przez T.U., wstawienie auta do naprawy i zamówienie części
  8. Okres naprawy i wydanie auta po kontroli jakości


Na cały okres naprawy wydajemy samochód zastępczy z OC bez dodatkowych kosztów (T.U. wydaje auto tylko na okres technologiczny naprawy, który nie pokrywa się z rzeczywistym).